iskrivandestund

Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av ell - 20 oktober 2012 19:17

Sedan ungefär tre i eftermiddags har jag känt mig färdig för sängen. Sov nio timmar i natt och två gånger på dagen i går. Hindrar inte trötthetens förlamande grepp om mig. Nu när jag lagt dottern är det enda jag kan tänka på när det är om inte mycket så bara lite tragiskt att jag går och lägger mig..? Var ligger skämselnivån, halv nio? Nio? Eller så tar vi och slopar skämselnivån under graviditet, här får nog vackert råda undantagstillstånd.


Har legat på mina föräldrars soffa halva dagen och läst, först var jag lite duktig och läste körkort, sedan gick jag över till Skumtimmen. Började på den idag och är redan fast. Tror att de rekommendationer jag fått om boken (författaren) stämmer. Mamma hämtade upp mig och dottern, medan jag låg på soffan fick lilltjejen hjälpa sin mormor att röja i trädgården. Här rensas sommaren bort...

 

Förflyttade mig sedan till köket när det var dags för fika. Vi pratade om yrken och löner. Förflyttade mig sedan till soffan igen.


Om man skulle värma lite mat och fortsätta på boken i sängen sedan... Trevlig helg!







Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards